چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

[cb:blog_page_title]

[cb:blog_slogan]

[cb:blog_page_title]

[cb:blog_title]
[cb:blog_page_title] [cb:blog_address]

 

آن چه که انسان باید در زندگی خود همیشه بدان پایبند باشد و قوه ی تخیل خود را به آن مجهز کند، نیروی صداقت است. قوه ی تخیل چنان نیروی قدرتمندی دارد که به هر چه فکر کند و مجسم کند، در زندگی اتفاق خواهد افتاد. شخصی را دیر زمانی بود می شناختم. او همیشه از مریضی خاص می ترسید. به حدی این بیماری کابوس ذهنش بود که درباره ی آن مطالعه و تحقیق نیز می کرد، در آخر چنان شد که روزی مبتلا به این بیماری شد. آن چه بر سر او آمد، نتیجه ی افکار و تخیلاتی بود که او بدان اندیشیده بود. در حقیقت او قربانی قوه ی تخیل خود شد. قوه ی تخیل خود را از مسیر درست و سلامتی منحرف کرد تا جایی که روزی درگذشت.

برای کامیابی و موفقیت در زنگی نیز این تفسیر درست عمل می کند. پس برای این که به کامیابی برسیم باید « تصویر سازی ذهنی» خود را در جاده ی کامیابی پیش ببریم و پرورش دهیم.

 

مشخصات کتاب

عنوان: چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

نویسنده: فلورانس اسکاول شین

مترجم: مینا امیری

مشخصات نشر: قم ناشر مولف، 1397.

شابک: 8-1222-00-622-978

موضوع: تفکر نوین

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: معرفی کتاببزرگسالان
برچسب‌ها: کتاب داستان گودک کودکان قصه قصه خوب داستان خوب مطالعه سرگرمی کودکان اوقات فراغت رمان خواندن یار یارمهربان کتاب بچه نوجوان جوان کتاب کودک روان روانشناسی امیری چهار چهار اثر چهار اثر از فلورانس چهار اثر از فلورانس اسکاول چهار اثر از فلورانس اسکاول شین شین اسکاول شین بازی زندگی آرزو کامیابی کلام قدرت قدرت کلام مترجم نتیجه تخیل قربانی مریضی حقیقت جاده پرورش صداقت انسان دهر آدم ذهن ستد داد آگاهی مردم مبارزه انقلاب انقلاب مردم گفتار دروغ اعمال تنفر ضرب المثل متقلب گذشته عشق دوستی جنگ روح فکر

تاريخ : شنبه 10 دی 1401 | 4:22 | نویسنده : Za.Za.Me |

.: Weblog Themes By K 2 C O D :.